Tedarik Zinciri Yönetimi

Prizma ERP Tedarik Zinciri Yönetimi Modülü, Prizma ERP Satın Alma Yönetimi Modülü ile %100 bütünleşik bir yapıda çalışmaktadır. Çalışma prensibi aynı olan bu iki modülü farklılaştıran noktalar ise Prizma ERP kullanan işletmeler için çok kritik bir öneme sahip olmaktadır. 
 
Bu farklılıklardan ilki “Prizma ERP Tedarik Portalı” nın bulunmasıdır. Bu portal sayesinde satın almadan sorumlu işletme personeli ile sisteme tanıtılmış olan tedarikçinin satış personeli arasında aynı veri tabanında iki farklı ara yüz ile bir entegrasyon sunmaktadır. Böylece işletme içerisinde oluşturulan satın alma siparişi Prizma ERP Tedarik Portalı’na düşmekte ve tedarikçi bu siparişi değerlendirmeye alıp aynı portal ile geri bildirimde bulunmaktadır. Bu portal sayesinde bütün haberleşmeler, teklifler, siparişler ve sevkiyatlar raporlanabilir olmaktadır. Prizma ERP Tedarik Portalı hem mobile hem de bilgisayar kullanımı olmak üzere iki farklı platformda geliştirilmektedir. 
 
Prizma ERP Tedarik Zinciri Yönetimi Modülü ’nü, Prizma ERP Satın Alma Yönetimi Modülü’nden ayıran ikinci farklılık ise Prizma ERP Tedarik Portalı içerisinde oluşturulan bir “Açık Eksiltme Platformu ”dur. Bu platform canlı ihale mantığı ile geliştirilmiş olup büyük ölçekli satın almalarda Prizma ERP kullanan işletmeler için büyük bir kolaylık oluşturmaktadır. Açık Eksiltme Platformu’nun çalışma prensibi ise; Prizma ERP kullanan işletme tarafından belirlenecek saatte tedarikçilerin Açık Eksiltme Platformu’na giriş yapması ile belirlenen aralıklarla tekliflerini revize ederek ihale gerçekleştirmesi esasına dayanmaktadır. İhale başlamadan iki tarafın da karşılıklı mutabakata vardığı sistemde ihaleyi kazanan tedarikçi firma ile işletme arasında otomatik olarak bir satın alma süreci başlamaktadır.