Sevkiyat Yönetimi

Prizma ERP Sevkiyat Yönetimi Modülü Prizma ERP Malzeme Yönetimi Modülü ile %100 bütünleşik olarak çalışan bir yönetim bilgi sistemidir. İşletmeler Prizma ERP Sevkiyat Yönetimi Modülü ’nü kullanarak yapılması gereken sevkiyatlarını planlı bir şekilde gerçekleştiriyorlar. Sevk edilecek malzemenin irsaliyesi Prizma ERP Sevkiyat Yönetimi Modülü içerisinde oluşturulabilmektedir. Prizma ERP ekibi tarafından işletme ile beraber oluşturulan tanımlamalar, sistem sabitleri ve mevcut kısıtlar ile Prizma ERP Sevkiyat Yönetimi Modülü kendi içerisinde ileri düzeyde algoritmalar geliştirmektedir. Bu algoritmalar sayesinde otomatik olarak sevkiyat planı ortaya çıkmaktadır. “Araç Takip Sistemi” sayesinde ise bu plandaki aksamalar otomatik olarak sisteme yansıyarak oluşturulan sevkiyat çizelgesi anlık olarak revize edilmekte ve yetkiliye geri bildirimde bulunmaktadır. Gerçekleşen sevkiyatların analizi de mümkündür. Analiz sonucunda planlanan sevkiyatların % olarak kaçının zamanında yapıldığı, zamanında yapılamayan sevkiyatların neden yapılamadığına ilişkin nedenlerin sorgulanması ve sorunlara çözüm geliştirmek mümkün olacaktır.
 
Prizma ERP Araç Takip Sistemi işletmelerin araçlarını anlık olarak nerede bulunduğu bilgisini sisteme bildiren bir yazılımsal ara yüzdür. Araç Takip Sistemi sayesinde işletmeler araçlarını anlık olarak takip edebilir yaşanacak sıkıntılara önceden çözüm geliştirebilir.
Prizma ERP Sevkiyat Yönetimi Modülü içerisinde işletme bünyesindeki araçların teslimatları yaparken birden fazla noktaya uğrayacağı durumlarda çeşitli parametrik verilerin sisteme yetkili tarafından bildirilmesi ile “Araç Rotalama Sistemi” devreye girerek içerisinde çalışan genetik algoritmalar vasıtası ile istenilen en iyi çözüm ( en az mesafe, en az tüketilecek yakıt vb.) elde edilmiş olur.