Satın Alma Yönetimi

Prizma ERP Satın Alma Yönetimi Modülü sayesinde işletmeler satın alma işlemini gerçekleştirdiği cari hesabın bütün bilgilerine erişebilmektedir. Gerçekleşen ya da belirli nedenlerden dolayı gerçekleşemeyen ticari faaliyetler ile ilgili analiz yapılabilir, satın aldığı ürünler ile ilgili yapılan giriş kalite kontrol sonuçlarını Prizma ERP Kalite Kontrol Modülü üzerinden gelen veriler ile değerlendirebilir. 
 
Prizma ERP Satın Alma Yönetimi Modülü içerisinde iç talepler oluşturulup ilgili birim tarafından değerlendirilebilir. Aynı zamanda ihtiyaç dâhilinde olan ürünler için oluşturulan satın alma talepleri Prizma ERP Satın Alma Yönetimi Modülü ’ne erişim yetkisi olan personeller tarafından ilgili firmalardan teklif istenir ve gelen en uygun teklif kabul görerek sipariş oluşturulabilir. Oluşturulan siparişin bütün geçmişi tek tuşla raporlanabilir. Böylece bir siparişin geçtiği bütün süreçlere hâkim olunabilmektedir. 
 
Satın alma siparişinde satın alınması için sipariş verilen ürün ile ilgili birçok kalemde bilgi bulunmaktadır. Bunların başında ürünün stok raporu, ürünün teslim edileceği depo bilgileri, gerekiyorsa ürün ile ilgili dokümanlar gelmektedir.