Döküman Yönetimi

Prizma ERP Doküman Yönetimi Modülü sayesinde Prizma ERP içinde ya da dışında fark etmeden bütün dosyaların arşivlenerek saklanmasını sağlar. Arşivlenen dosyalar ilgili yerle ile ilişkilendirilerek anında erişim sağlanabilir. Örneğin; bir müşterinin işletmeden satın aldığı ürünlerin faturası hem satılan ürünler ile hem de satın almayı gerçekleştiren müşteri ile ilişkilendirilebilir. Çok katmanlı arşivleme teknolojisi sayesinde aynı dosya birden fazla yerde birden fazla yerle ilişkilendirilerek, gruplanarak ve dosyalanarak arşivlenebilmektedir.
 
Sistem içerisinde bulunan bütün belgelere sınırlı erişim yetkilendirmesi yapılarak sadece görmesi gereken yetkililerin görmesi sağlanmaktadır. Dosyalar üzerinde erişim yetkisi olanlar dosya üzerinde değişiklik yapabilir yaptığı değişikliği sisteme yükleyebilir. Ancak sistemde bulunan eski sürümlere de erişim kolaylığı sağlanmaktadır.
 
Prizma ERP Doküman Yönetimi Modülü işletmelerde dolaplarda ve klasörlerde saklanan belgeleri artık daha güvenli ve hızlı erişim imkânı sunan bir platformu sağlamaktadır. Satın alma faturaları, toplanan teklifler, satışı yapılan malzemelerin faturaları, üretim emirleri, ürünlerin teknik resimleri gibi işletme içerisinde bulunan bütün belgeleri Prizma ERP Doküman Yönetimi Modülü içerisinde arşivleyerek işletme çalışanları zamandan çok büyük kazanımlar sağlamaktadır.