Mevcut müşterilerle daha iyi ilişkiler kurmak, yeni müşteriler kazanmak adına yapılacak bütün işlemleri Prizma ERP Müşteri İlişkileri Yönetimi Modülü içerisinde tutmaktadır. Müşteri kartlarında bulunan bilgiler sayesinde müşteriler ile sağlıklı bir iletişim kurulmasını sağlar. Müşteriler ile yapılan ticari anlaşmalara dayanarak müşterilerin borç durumunu, risk analiz verilerine ulaşılabilir. Böylece işletmeler riskli müşteri için önceden önlem alma şansı kazanır. 
 
Pazar payını artırmak yeni müşteriler edinmek için yapılan ziyaretler, gidilen fuarlar, gerçekleştirilen toplantılarda elde edilen veriler de sistem içerisinde raporlanmaya hazır bir durumda depolanmaktadır. 
 
Prizma ERP Müşteri İlişkileri Yönetimi Modülü, satış sonrası yaşanan sıkıntıların tespiti için oldukça önemli bir noktadadır. Satış sonrası yaşanan sıkıntıların analiz edilip sıkıntıların çözümlerini araştırma noktasında işletmelere kılavuzluk eder. Gelen şikayetlerin değerlendirilmesinde ve gerekiyorsa satış sonrası teknik servisi yönlendirme noktasında bir entegrasyon sağlar.